Profesní služba DoktorFONE linka 900 20 20 20 - Zdravotnické zařízení
-
Profesní služba DoktorFONE umožňuje unikátním a efektivním řešením konzultovat zdravotní potřeby klientů a pacientů s příslušným odborníkem, nebo zdravotnickým zařízením v ordinační a pracovní době, nebo i mimo běžnou pracovní dobu - večer, o víkendu, o svátcích, nebo má-li pacient obtíže, potřebu telefonické konzultace, objednání na vyšetření, rady pro vystavení receptu v případech, kdy může být imobilní, mimo své bydliště z důvodu pracovní cesty, dovolené apod.).
Všichni klienti a pacienti vytáčí jednotné číslo 900 50 50 50 – linka na lékaře, lékárníky, stomatology a veterináře, nebo číslo 900 20 20 20 – linka do ordinace zdravotnického zařízení. Po zadání jedinečného DoktorKODu zvoleného specialisty, nebo zdravotnického zařízení dojde k přepojení na daného specialistu, nebo do ordinace zdravotnického zařízení a to pouze v předem stanovených pro telefonickou konzultaci dnech a časech.
Na stránkách www.doktorfone.com je možné odpovídající DoktorKOD, dny a časy pro dovolání požadovaného specialisty, nebo zdravotnického zařízení vyhledat, nebo je možné vyhledat jiného, dle odbornosti dostupného specialistu.
Profesní služba DoktorFONE umožňuje a přináší:
- efektivní a lepší dostupnost zdravotní péče po telefonu pro klienty a pacienty v předem nastavených dnech a časech dle možností a preferencí jednotlivých specialistů i zdravotnických zařízení
- klienti a pacienti pro spojení hovoru Profesní službou DoktorFONE vytáčí jednotné číslo 900 50 50 50 - linka specialisty, nebo jednotné číslo 900 20 20 20 - linka do ordinace zdravotnického zařízení a zadávají jedinečný DoktorKOD specialisty, nebo jedinečný DoktorKOD ordinace zdravotnického zařízení
- jakékoli mobilní číslo specialisty, ani zdravotnického zařízení pro spojení hovoru řešením Profesní služby DoktorFONE volající neznají a znát nepotřebují, mobilní číslo zůstává neveřejné. Na Vámi předem určené číslo pro dovolání řešením služby DoktorFONE se volající přesto dovolají, ale pouze ve dnech a časech, které si předem zvolíte a které Vám bude nastaveno v rámci řešení služby DoktorFONE
- aktuální a běžné řešení komunikace s klienty a pacienty po telefonu je možné zachovat beze změn, poskytování Profesní služby DoktorFONE pouze vhodným způsobem doplní nadstandard efektivní dostupnosti zdravotní péče po telefonu navíc, kdy řešení DoktorFONE umožňuje na shodném čísle dostupnost také prostřednictvím placené linky DoktorFONE. Profesní služba DoktorFONE nezavazuje klienty a pacienty k jejímu užití, pouze nabídne možnost dovolání v nutných případech také ve dnech a časech, které si předem specialista, nebo zdravotnické zařízení stanoví a doplní nad rámec běžného telefonického kontaktu
- pokud však počet příchozích hovorů na již zveřejněné soukromé, nebo pracovní číslo přesahuje únosný rámec a hodláte omezit telefonáty, které se netýkají Vaší práce a máte zájem přijímat hovory související zejména s poskytováním zdravotní péče, máte možnost využívat pro komunikaci po telefonu s klienty a pacienty výhradně řešení služby DoktorFONE. Vzhledem k volání prostřednictvím placené linky DoktorFONE, budou klienti a pacienti volání využívat zejména v nutných případech a tímto dojde k výraznému poklesu příchozích hovorů
- na přímém dovolání na soukromé, nebo pracovní číslo se nic nemění, pokud volající číslo již zná. V případech, kdy máte zájem, aby volajícím, kterým bylo soukromé, nebo pracovní číslo již poskytnuto, volali výhradně řešením služby DoktorFONE, stačí nastavit v mobilu automatickou sms s oznámením postupu pro dovolání řešením DoktorFONE
- dny a časy pro dovolání klientů a pacientů Profesní službou DoktorFONE máte možnost předem nastavit individuálně jak pro linku 900 50 50 50, tak pro linku 900 20 20 20 výhradně dle Vašich preferencí a potřeb. V jiných, než Vámi nastavených dnech a časech, příchozí hovory klientů a pacientů nebudou technicky na mobilní číslo specialisty, nebo na číslo zdravotnického zařízení vůbec spojovány. Klienti a pacienti volající řešením DoktorFONE jsou po vytočení linky DoktorFONE automaticky informováni, že volají prostřednictvím placené linky a jsou vyzváni pro spojení a pokračování hovoru v případě souhlasu k zadání jedinečného DoktorKODu. Pokud však volají mimo stanovené dny a časy, jsou automaticky na lince služby DoktorFONE informováni, že nevolají v aktuálně nastavených dnech a časech a jsou vyzváni aktuálně nastavené dny a časy, nebo platný DoktorKOD pro spojení hovoru vyhledat a ověřit na www.doktorfone.com. Aktivaci a vlastní nastavení Profesní služby DoktorFONE máte možnost provést a upravit dle preferencí na odkaze ZDE
- pro poskytování Profesní služby DoktorFONE není potřeba stahovat žádné aplikace, instalovat nebo pořizovat žádný SW a HW. Pro aktivaci, nastavení a provozování Profesní služby DoktorFONE je potřeba pouze zvolit požadované dny a časy pro dovolání a určit, na jaké číslo mají být příchozí hovory řešením služby DoktorFONE směrovány. Veškeré příchozí hovory Profesní službou DoktorFONE se na display telefonu zobrazují jako jakýkoli jiný příchozí hovor vždy pod shodným číslem, proto vždy bezpečně poznáte, že se jedná o příchozí hovor klientů a pacientů, kteří pro spojení využili Profesní službu DoktorFONE.
- Profesní služba DoktorFONE je aktivována, nastavena a provozována pro Vás po celou dobu ZDARMA
POZOR ! - Při uvádění informace o poskytování Profesní služby DoktorFONE na Vašem webu, na tiskových materiálech, automatických sms a dalším oznámení je potřeba vždy uvádět:
„Cena hovoru linky 900 50 50 50 je 50 Kč/min. | Cena hovoru linky 900 20 20 20 je 20 Kč/min. | max. délka hovoru 24 min. | Službu technicky zajišťuje Quantcom, a.s.“
Na základě nových obecných pravidel pro poskytování Audiotexových placených linek, nesmí být font písma cenové informace menší, než velikost základního fontu použitého pro komunikaci služby a/nebo příslušného ATX čísla.